دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

Islamic Azad Univercity, Minab Branch

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

مراحل درخواست وام وزارت علوم

مراحل درخواست وام شهریه بانک مهر ایران وزارت علوم:

۱-ورود به سايت bp.swf.ir با مرور گر IE اينترنت اكسپلورر

۲- نامنويسي از طريق منوي تشكيل پرونده توسط دانشجو)ويژه دانشجويان جديد)

۳-مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه و تكميل فرم

۴-تاييد هويت دانشجو توسط صندوق رفاه دانشگاه

۵- ورود به سايت bp.swf.ir با مرور گر IE اينترنت اكسپلورر – قسمت پورتال  و درخواست وام شهريه بانك مهر(ويژه كليه متقاضيان تسهيلات)

يوزر و پسورد پيش فرض هردانشجو كد ملي با خط تيره مي باشد. پس از ورود اوليه دانشجو بايد پسورد خود را عوض نمايد

مثال:

 يوزر: ۱-۰۰۰۰۰۰-۳۴۲

پسورد :۱-۰۰۰۰۰۰-۳۴۲

۶-تاييد وام توسط صندوق رفاه وزارت علوم و ارسال ليست به بانك مهر

۷-ارسال پيامك به دانشجو و مراجعه به بانك مهر ايران جهت تشكيل پرونده

 

جهت درخواست وام تحصیلی بلند مدت از طریق سامانه ساجد. Sajed.iau.ir. اولین تب از سمت چپ یعنی ثبت نام دانشجویان  با کد ملی و شماره دانشجویی

 

سایر وامهای داخلی کوتاه مدت . میان مدت و بلند مدت.   بصورت مراجعه حضوری به صندوق رفاه انجام می گیرد